من از عشق سخن می گویم!!!

میخوام آسوده خیال از زندگیم بنویسم.

من از عشق سخن می گویم!!!

میخوام آسوده خیال از زندگیم بنویسم.

و امروز

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۶ ق.ظ

امروز مثل چی به خاطر دیروز پشیمون بودم... از خدا شرمندم....دیروز با وجود اینکه حضورش رو توی تک تک لحظاتم احساس کردم اما وقتی رسیدم خوابگاه کارهایی کردم که اصلا دلم نمیخواد به یاد بیارم.

امروز هم دیر رسیدم سر کلاس و بچه ها در پیرامون ازدواج مدرن و سنتی مباحثه داشتن

من به هیچکدوم از این دو شیوه اعتقادی ندارم بلکه شیوه ی خودم رو برای زمانی که احیانا خواستم ازدواج کنم می پسندم اونم تلفیقی از این دوتاست👈 یه ازدواج عاقلانه بعدا عاشقانه

امروز کلا عمومی داریم.... اخلاق/ ادبیات/ ورزش

آخه یه دانشجوی دندان چرا باید اینهمه عمومی پاس کنه؟؟؟؟؟؟ لازمه عایا؟

  • Fatemeh... Ja

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی